[O1] Stary temat falujące obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemo19811
    Classic
    • 2010
    • 3

    [O1] Stary temat falujące obroty

    Witam

    Mam problem z lewym lusterkiem elektrycznym. Ogólnie to działa ale nie do końca, grzeje, działa góra dół, ale nie działa na prawo i na lewo. Wyjąłem całe lustereczko i się okazało, że jeden z silniczków nie może przesunąć tego " sterownia" ( tej białe zębatki na zdjęciu )

    Silnik brzęczy - czyli działa ale nie może przesuwać tej białej zębatki- prawdopodobnie dostały się tam jakieś zanieczyszczenia. Próbowałem to rozruszać ręcznie- brak efektu, nasmarowałem WD 40 - nic nie dało.

    Może jakieś sugetię jak to rozruszać bo nie uśmiecha mi się kupować sprawnego lusterka. Chyba, że ktoś ma to na zbyciu i za piwko odsprzeda.

    Pozdrawiam
  • kimot
    Classic
    • 2009
    • 8

    #2
    [O1] Stary temat falujące obroty

    Jako świeży forumowicz-witam wszystkich. Mimo wielu postów na podobne tematy, nie znalazłem jednoznacznej podpowiedzi, a mianowicie.
    Octa 1,9 tdi asv 2000r. 160tys. (potwierdzone) od trzech dni mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Jak cieplutka to aż miło jeździć, ale jak trochę postoi to tak przez minutę sobie skacze z 700 na 900, Chcę zaznaczyć, że po ok. 30 sek jest OK ale gdy np. włączę światła to problem się powtarza na kolejne 30 sek. A cha , jakieś trzy dni temu zatankowałem na orlenie w jakieś pipiduwie ON ekologiczny ( buć może to?!) Wcześniej tylko Verwa

    Komentarz

    • Janinho
      Rider
      S_OCP Member
      • 2008
      • 390
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      u mnie po wyczyszczeniu przepustnicy problem znikł
      >>>Moja Octavka<<<

      Komentarz

      • kimot
        Classic
        • 2009
        • 8

        #4
        Na razie wyjeżdżę zupę do zera i zatankuję verwę. Sprawdzę efekty. Jak nie , wezmę się za przepustnicę. Ale zagwoztkę mam z tymi włączonymi światłami hm...

        [ Dodano: Wto 20 Sty, 09 20:37 ]
        ale to jest diesel!!!

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          to falowanie pojawilo sie bezposrednio po zatankowaniu tego eko czy bylo wczesniej ????

          Komentarz

          • kimot
            Classic
            • 2009
            • 8

            #6
            To było tak. Wskazówka dochodziła do rezerwy ale jeszcze czujnik nie zaświecił. Wlałem tego eko za 100 pln. Dojechałem do Głogowa, tam parę wizyt i hajda do domu. Na drugi dzień rano zaczęło się. Ki czort? Cała sytuacja z tym falowaniem trwa ok. 1 minuty no może dwóch, ale na spokojnie daję jej dość do normalnych obrotów

            Komentarz

            • bck
              Drive
              • 2008
              • 59

              #7
              przezylem juz falowanie w swoim asv. objawy dokladnie jak u ciebie, czyli w zakresie od 700 do 900, przez kilkanascie sekund po odpaleniu. do tego mialem szarpanie w zakresie niskich obrotów na zimnym. czyszczenie egr wyeliminowalo falowanie, natomiast szarpanie przenioslo sie z zimnego na rozgrzany. prawdopodobnie kat wtrysku, ktory ustawie i napisze co i jak.

              Komentarz

              • kimot
                Classic
                • 2009
                • 8

                #8
                Ja na szczęście nie odczuwam żadnych szarpnięć na niskich obrotach, tylko falowanie, a egr faktycznie muszę przeczyścić. Dzięki za podpowiedź

                [ Dodano: Sro 21 Sty, 09 09:25 ]
                No i masz ci...... poszedłem do garażu odpalić czeszkę a tu wszystko OK, nie ma falowania
                silnik pracuje gładziutko, na momencik podskoczył do 1100 a tak 900
                Chyba wiem w czym rzecz. Normalnie rano mruga mi czujnik poziomu płynu(poziom jest OK zbieram sie do przeczyszczenia elektrod) a przez ostatnie trzy dni nie mrugał no i falowała sobie octa. Dzisiaj rano znowu mi zamrugał i z obrotami OK. Czyżby to..??

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  ale to nie powinno miec nic wspolnego z soba

                  Komentarz

                  • kimot
                    Classic
                    • 2009
                    • 8

                    #10
                    W takim razie co????? Pozostaje czyszczenie egr??
                    W przyszłym tygodniu wymiana oleju to przy okazji skan vag-iem w serwisie.
                    Zobaczymy.

                    [ Dodano: Sro 21 Sty, 09 19:01 ]
                    No i zostawiłem panienkę na chłodnym wietrze, żeby ostygła, potem(4 godz.) pyk i dziewczę chodzi jak w zegarku. Nie mam pomysłu co jest????
                    Może tak jak z zębem , który boli a przed wizytą u stomatologa, ból mija. Wczoraj wieczorem w garażu nagadałem jej (skodzie), że jak nie przestanie szwankowac, to ją podpalę, chyba pomogło hehe, No jaja ale VAG potrzebny.
                    P,S,
                    Njbliższy VAG w powiecie żarskim... gdzie?????Poza Zieloną Górą. Mieszkam w Brodach żarskich

                    Komentarz

                    Pracuję...